Tuesday, August 13, 2013

OOTD - summer breeze // sommerbrise

summer breeze 

so, after a long weekend fully loaded with amusement, i came home only to discover that part of the delivery i wanted to show you today still hasn't arrived. 
but since i didn't want my blog to go to waste, i decided to present to you my first outfit post. i wanna make this a new category in order to share with you my personal style & taste as well as try to inspire you.
i chose the title since the weather today really was what you'd call a summer breeze. warm enough to wear shorts but not quite sunny enough to also go without sleeves. so i thought denim shorts & a bold college sweater paired with summer wedges were the perfect match for a day of furniture shopping at ikea.
hope you like it!

---

sommerbrise

nach einem langen wochende voller party hard & anderem spaß, kam ich gestern völlig erschöpft nach hause, nur um zu sehen, dass ein teil der langersehnten bestellung, die ich euch zeigen wollte, immer noch fehlte.
um den blog bis zum eintreffen des letzten pakets mit inhalt zu füllen, wollte ich euch heute den ersten post der neuen outfit of the day (ootd) kategorie zeigen. so könnt ihr mal sehen, was ich so trage & mag und vielleicht sogar ein bisschen inspiration für eure eigenen looks bekommen.
der titel kommt dem wetter heute ziemlich nahe. es war zwar warm, aber nicht sonnig genug, um mit shorts und ohne ärmel rauszugehen. also hab ich mich für ein paar jeansshorts, einen knalligen collegepulli und sommerliche keilabsätze entschieden. damit ging's dann ab zu ikea.
ich hoffe, es gefällt euch!



+++

denim shorts // jeansshorts: mango
sweater // pullover: h&m
belt // gürtel: h&m
shoes // schuhe: unisa (details here//hier)
bag // tasche: longchamp
purse // geldbeutel: prada
sunnies // sonnenbrille: rayban aviator
necklace // kette: vintage


xoxo

No comments:

Post a Comment